wtorek, 31 marca 2015

Podsumowanie marca 2015 r



Dzisiaj ostatni dzień marca, a więc pora na podsumowanie tego miesiąca. Marzec był dla mnie świetnym miesiącem czytelniczym. Biorąc pod uwagę codzienne obowiązki jak chodzenie na studia to jestem bardzo zadowolona z wyniku.

Przeczytałam 7 książek i żadna z nich nie była kiepska, więc to kolejny powód do radości. Najniższą ocenę jaką wystawiłam było 7/10. Naprawdę dobrze dobrałam marcowe pozycje. Miesiąc ten obfitował w kryminały i literaturę obyczajową. Było naprawdę interesująco. 
A oto spis tego co udało mi się przeczytać, część z nich zrecenzowałam, część dopiero czeka na recenzję: 


1. Ałbena Grabowska ''Stulecie winnych. Ci, którzy przeżyli'' Tom 1 ocena: 8/10
2. Zygmunt Miłoszewski ''Uwikłanie'' ocena: 8/10
3. Zygmunt Miłoszewski ''Ziarno prawdy'' ocena: 8/10
4. Zygmunt Miłoszewski ''Gniew'' ocena: 7/10
5. Karolina Korwin Piotrowska ''Ćwiartka raz'' ocena: 8/10
6. Ałbena Grabowska ''Stulecie Winnych. Ci, którzy walczyli'' Tom 2 ocena: 8/10
7. Małgorzata Gutowska-Adamczyk ''Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy'' ocena: 7/10


A jak Wam minął czytelniczo marzec?




11 komentarzy:

  1. W tym miesiacu rowniez przeczytalam "Gniew" i "Cwiartke raz" i takze jestem zadowolona z lektury... Pozdrowienia i oczywiscie gratuluje wyniku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przeczytam książkę "Ćwiartka raz", jednak teraz mam jeszcze kilka pozycji do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie marzec upłynął pod znakiem zidentyfikowania miłości do twórczości Pani Halber, wróciłam do gombrowiczowskiej ucieczki od formy, kilka pozycji Pani Margaret Atwood znalazło w moim marcu swoje miejsce, a teraz ponownie przeżywam przygodę z Faustem. przesyłam literackie uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. uu ladnie sporo ksiazek, Jestem z siebie dumna bo tez sporo przeczytamlam jak na mozliwosci :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w marcu przeczytałam chyba tylko 2 książki, więc malutko. Mam nadzieję, że kwiecień będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam Gniew, świetne :)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html#comment-form

    poklikasz? proszę, bardzo mi zależy:)
    jeśli poklikasz uczciwie, odwdzięczę się i polecę twojego bloga w następnym poście.
    miłego dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. nono nieźle! ;D ja w macu przeczytałam tylko 800ston podręcznika z którego uczę się na kursie i za 2 tygodnie mam egzamin.. więc jest to jak na razie jedyna lektura z którą na krok się nie rozstaję ;)
    dziękuję za komentarz i obserwację ;) również obserwuję ;*
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards na moim blogu http://czytaniewekrwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!:)
    Mój marzec był wręcz świetny, zatem liczę się z kwietniowym spadkiem formy i możliwości:P
    Życzę bogatego w ciekawe lektury miesiąca;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wynik :D
    Mój marzec nie był zły, zapraszam do siebie na podsumowanie :)
    Dodaję Cię do obserwowanych
    myslamipisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku :)
    Ja w tym miesiącu chciałabym przeczytać trochę więcej niż w marcu i mam nadzieje że uda mi się spełnić to postanowienie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę. Pozostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać kilka słów od Ciebie :)