czwartek, 16 kwietnia 2015

Dzisiejsze nowości książkowe


Mój książkoholizm postępuje i staje się coraz groźniejszy. Mimo sporego stosiku książek, które planuję przeczytać, wziąć powiększam swoje zbiory. Dziś przeszłam samą siebie, kupując sześć książek. Stało się to zupełnie przypadkiem, miałam odebrać tylko jedną z księgarni internetowej Bonito.

Nie(stety) z Bonito wyszłam z 3 książkami, a wracając do domu nieopatrznie weszłam do Taniej książki. Znalazłam tam serię o Tudorach, którą zawsze chciałam przeczytać i to w rewelacyjnej cenie 11 zł za tom. Początkowo wyszłam z księgarni, ale szybko zawróciłam i poddałam się, a książki wylądowały w mojej torbie. Tak zadowolona wróciłam do domu z sześcioma cudownymi książkami, które najchętniej pochłonęłabym od razu i nie mogę się zdecydować od której zacząć.
Kupiłam:
1. Zygmunt Miłoszewski, Domofon
2. Justyna Wydra, Esesman i Żydówka (miałam już nie kupować tego typu książek, ale nie mogłam się oprzeć)
3. Katarzyna Puzyńska, Więcej czerwieni
4.Anne Gracie,  Michael Hirst, Dynastia Tudorów. Król, królowa i królewska faworyta
5. Anne Gracie, Michael Hirst, Dynastia Tudorów. Królowa traci głowę
6. Anne Gracie, Michael Hirst, Dynastia Tudorów.  Bądź wola twoja







Mam bana na kupowanie książek w tym miesiącu stanowczo, zwłaszcza że to nie jedyne książki, które w tym miesiącu kupiłam. Dobrze, że do końca kwietnia zostało tylko 14 dni, może wytrzymam ;)

Czytaliście coś z mojego stosiku? Też Wasz ksiązkoholizm staje się coraz bardziej dotkliwszy? :)

17 komentarzy:

  1. Więcej czerwieni i Tudorowie wyglądają mi zachęcająco, szczególnie Tudorowie. Kiedyś będę musiała się z tymi książkami zapoznać :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryminał Katarzyny Puzyńskiej :Więcej Czerwieni" czeka u mnie w kolejce pozycji, które koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dla mnie :) Ale wiem, że moja chrzestna uwielbia dzieje Tudorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdobycze. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spojrzałam na okładki i przypomniałam sobie, że miałam - ze względu na niesamowitą Natalie Dormer - obejrzeć (a przynajmniej spróbować) serial o Tudorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja preferuję biblioteki, bo są bardzo klimatyczne, ale nie mogę się doczekać recenzji Twoich książek ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Domofonu" i "Esesmana i Żydówki" - sama z wielką chęcią kupiłabym i przeczytała te książki.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Więcej czerwieni" chętnie bym przygarnęła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Esesman i Żydówka bardzo chcę przeczytać. Mam to samo, straszny problem z książkoholizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Dzieje Tudorów" to coś dla mnie i Żydówka. Kolekcjonowanie książek przybiera na sile i zabierają one coraz więcej miejsca w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny stosik skompletowałaś :) Mój nałóg również się pogłębia, każda kolejna kupiona książka sprawia, że z radości prawie unoszę się nad ziemią :) Nie czytałam, żadnej z tych książek, ale od dawna mam chrapkę na "Domofon" - czekam na recenzję :) a i Pani Puzyńska od jakiegoś czasu mnie intryguje... :) Gratuluję nowych zdobyczy i życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chcę przeczytać Essesmana i Żydówkę :) czytałam Domofn - świetny, chociaż końcówka... Nie będę Ci spoilerować. Czytałam pierwszy tom sagi o Tudorach, ale nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. O "Dynastię Tudorów" także chciałabym przeczytać. Może kiedyś to zrobię :)

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki nie dla mnie, ald gratuluję tylu zdobyczy!

    Papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam to! :D
    To niesamowite uczucie, kiedy sobie mówisz - nie, już więcej książek nie mogę kupić w tym miesiącu!

    "Dynastia Tudorów" - I like it!
    Czytałam o ich historii od innej autorki!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie "Domofon" też czeka i to już dłuższy czas. W końcu muszę się za niego zabrać :)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo Dynatsia Tudorow tego jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę. Pozostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać kilka słów od Ciebie :)