piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie kwietnia 2015 r.

Drugi miesiąc na moim blogu za mną. Przybyło mi wielu obserwatorów, zarówno tu na blogu jak i na fb. Mój blog ma już prawie 2 tys. wyświetleń, bardzo Wam wszystkim za to dziękuję i mam nadzieję, że będziecie dalej ze mną i z moim nałogiem książkowym. W kwietniu udało mi się przeczytać (podobnie jak w marcu) 7 książek.

I znowu większość z nich była naprawdę udana, przeważały książki obyczajowe i kryminały, z resztą ostatnio czytam w zasadzie tylko takie lekkie pozycje. A o to lista moich przeczytanych książek:


1. Katarzyna Puzyńska ''Motylek''
2. Giles Waterfield ''Długie popołudnie''
3. Małgorzata Gutowska- Adamczyk ''Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie''
4. Justyna Wydra ''Esesman i Żydówka''
5. Małgorzata Gutowska-Adamczyk ''Cukiernia pod Amorem. Hryciowie''
6. Monika Jaruzelska ''Towarzyszka panienka''
7. Katarzyna Puzyńska ''Więcej czerwieni''


''Długie popołudnie'' Gilesa Waterfielda znalazła się w mojej biblioteczce dzięki uprzejmości Wydawnictwa Kle, resztę książek kupiłam sama. Moim odkryciem tego miesiąca jest z pewnością cykl o Lipowie Katarzyny Puzyńskiej, dzięki niej rozsmakowałam się w kryminałach, za co jestem jej ogromnie wdzięczna. 


Obejrzałam też w tym miesiącu 7 filmów, z których na największą uwagę zasługuje film ''Bogowie'' w reżyserii Łukasza Palkowskiego, który oceniłam 10/10. Naprawdę mnie zachwycił, nie spodziewałam się, że biografia Zbigniewa Religii może być aż tak interesująca. 


Prócz tego obejrzałam jeszcze:
1. Biegnij chłopcze, biegnij, reż. Pepe Danquart,ocena: 8/10
2. Pięćdziesiąt twarzy Greya, reż. Sam Taylor-Johnson, ocena: 7/10
3. Uwikłanie, reż. Jacek Bromski, ocena: 7/10
4. Wałęsa. Człowiek z nadziei, reż. Andrzej Wajda, ocena: 7/10
5. Skazany na bluesa, reż. Jan Kidawa-Błoński, ocena: 5/10
6. Różyczka, reż. Jan Kidawa-Błoński, ocena: 7/10

Jestem bardzo zadowolona z tego miesiąca, zarówno książkowo jak i filmowo. Mam nadzieję, że maj także będzie tak owocny w moim kulturalnym rozwoju. A jak Wam minął kwiecień? 



19 komentarzy:

  1. Super wyniki. Łącznie z tymi filmowymi. Na dobrą sprawę nie pamiętam kiedy spokojnie siadłam i oglądnęłam jakiś film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku! Ja w tym miesiącu przeczytałam tylko 3 książki, ale jakoś nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo chcę przeczytać "Cukiernię pod Amorem" :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie! Gratuluję wyniku!
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Cukiernia pod Amorem" :D
    Jedna z moich ukochanych trylogii, które przeczytałam i dalej nie mam własnych egzemplarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyniku! Mnie kwiecień pozytywnie zaskoczył :).
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyniki naprawdę godne pozazdroszczenia. Oby maj był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak mnie ta Puzyńska kusi, nie masz pojęcia!
    Mam nadzieję, że przez wakacje w końcu się na nią skuszę, bo teraz to nic tylko obowiązki.
    Gratuluję wyniku!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników :) Książek K. Puzyńskiej, zazdroszę muszę w końcu na nie zapolować :) Życzę udanego i zaczytanego maja... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, musisz być zdeterminowana :)
    zapraszam do mnie
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takich wyników! :)

    http://bo-kocham-czytac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również oglądałam 'Bogowie' :) Niesamowity film !

    OdpowiedzUsuń
  13. ladny wynik a ile wyswietlen wow GRATULUJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wyników i zapraszam do mnie: http://forever-in-love-with-books.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super strona, świetnie piszesz! Chętnie tu zaglądnę i z przyjemnością zaobserwuję! Życzę równie udanego, zaczytanego maja! ;)) Jeśli będziesz miała ochotę na mieszankę kryminałów, thrillerów i szczypty historii zapraszam do mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym w końcu poznać którąś z książek Katarzyny Puzyńskiej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę. Pozostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać kilka słów od Ciebie :)