wtorek, 6 października 2015

Plany czytelnicze na październik


Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo krótkim postem dotyczącym tego, co zamierzam przeczytać tego miesiąca. Nigdy nie zamieszczałam tego typu postów, ale stwierdziłam, że może to być w jakiś sposób motywujące, zwłaszcza, że ostatnio mam problem z tym, co chciałabym przeczytać.

Zaczął się dla mnie ostatni rok studiów, a co za tym idzie- pisanie pracy magisterskiej, dlatego swój czytelniczy czas będę musiała dzielić na książki ''na studia'' i książki ''dla przyjemności''. Chciałabym zachować jakąś zdrową równowagę. 

W październiku planuję przeczytać 4 książki:
1. ''Kalendarze'' Małgorzaty Gutowskiej- Adamczyk (wspominałam o niej w oczekiwanych książkach jesieni klik)
2. ''Dzieci dyktatorów'' Jeana- Christopha Brisarda i Claude'a Quetela- egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak Horyzont
3. ''Pilecki. Śladami mojego taty'' Rozmowa Andrzeja Pileckiego z Mirosławem Krzyszkowskim i Bogdanem Wasztylem- egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak Horyzont
4. ''W ogrodzie pamięci'' Joanny Olczak-Ronikier (obecnie w drodze do mnie)




Nie jest to jakaś obszerna lista, mam więc nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystkie zaplanowane książki. A jak z Waszymi planami czytelniczymi na październik?

13 komentarzy:

  1. Nie znam niestety żadnej z tych książek.
    Ja jak na razie nie mam planów. Dzisiaj zaczęłam "Kwiaty na poddaszu", więc przez najbliższe dni mam zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Pileckiego i czekam z niecierpliowścią na Twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. O czym piszesz pracę?
    Ja miałam to szczęście, że pisałam na tematy które mnie interesują - zwłaszcza w przypadku magisterki. Pisałam o postrzeganiu Japonii w Polsce także na podstawie książek podróżniczych (+/- na przełomie ostatnich 50 lat - wówczas) i od tego czasu mam wielką awersję do książek podróżniczych. :D Do Bator i Bruczkowskiego zwłaszcza. :D
    Moje plany na październik to fantastyka i skończenie moich wyzwań - zwłaszcza nadrobienie zaległości "codzienno-świątecznego wyzwania gdzie tematyka będzie bardzo zróżnicowana. Ba, nawet sięgnę po kryminał! Jutro powinnam wrzucić "stosikowy" post z tymi wszystkimi książkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę o szeroko pojętej kobiecości i erotyce w doktrynie Jakuba Franka :) Temat, który bardzo mnie ciekawi, więc mam nadzieję, że uwinę się z tym dość szybko :)

      Usuń
  4. Czekam na recenzje :) właśnie przeczytałam "Central Park" Guillaume Musso i zabieram się za "Po Prostu bądź". Będąc ostatnio w księgarni zastanawiałam się nad książką "Kalendarze" - mam nadzieję, że i ona trafi do mojego październikowego rozdania.

    Pozdrawiam,
    http://modnaksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również najbardziej zazdroszczę książki o Pileckim 😃 I na pewno uda Ci się przeczytać wszystkie książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie książki z przyjemnością bym przygarnęła do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej lektury, Kalendarze prezentują się zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam żadnej z tych książek, jednak życzę Ci, abyś dała radę spełnić swoje czytelnicze plany na ten miesiąc ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem niesamowicie ciekawa tych książek, więc czekam na recenzje. No i oczywiście miłego czytania życzę, a także powodzenia w pracy magisterskiej! ;)
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłej lektury :)
    Książki nr 1 i 2 mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Dzieci" mnie troszkę przerażają. Tak trudny temat - nie wiem czy potrafię go wziąć na klatę. Chyba odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę. Pozostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać kilka słów od Ciebie :)