niedziela, 1 listopada 2015

Podsumowanie września i października 2015 r.



Kolejne dwa miesiące czytelnicze za mną, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem września i października. Stwierdziłam, że już chyba pozostanę przy tym, żeby co dwa miesiące, a nie co miesiąc (jak początkowo planowałam) pokazywać to, co przeczytałam. Przez te dwa miesiące udało mi się przeczytać 7 książek- trzy we wrześniu i cztery w listopadzie.
Jestem w miarę zadowolona z tych dwóch czytelniczych miesięcy. Większość książek była naprawdę interesująca i nie żałuję poświęconych im chwil.




W październiku w ramach współpracy recenzenckiej otrzymałam także trzy książki. Były to ''Dzieci dyktatorów'' oraz ''Pilecki. Śladami mojego taty'' od wydawnictwa Znak Horyzont oraz ''Sisi. Cesarzowa mimo woli'' od wydawnictwa HarperCollins. Bardzo dziękuję za zaufanie!

Jeśli chodzi o samego bloga to obecnie posiada on 89 obserwatorów, co ogromnie mnie cieszy i motywuje do działania. Mam nadzieję, że niedługo dobiję do 100 obserwatorów, co kiedyś wydawało mi się rzeczą zupełnie niemożliwą. Dziękuję wszystkim moim Czytelnikom!

Wrzesień 2015 r.


Przejdźmy teraz do tego, co udało mi się przeczytać. We wrześniu były to następujące książki:

1. Elizabeth Massie, Michael Hirst, Dynastia Tudorów. Królowa traci głowę
2. Aleksandra Zaprutko- Janicka, Okupacja od kuchni. Kobieca sztuka przetrwania
3. Elizabeth Massie, Michael Hirst, Dynastia Tudorów. Bądź wola twoja

Zdecydowanie najlepszą z nich była książka Aleksandry Zaprutko- Janickiej ''Okupacja od kuchni. Kobieca sztuka przetrwania''. Naprawdę świetna pozycja dla wszystkich zainteresowanych życiem okupacyjnym w czasie II wojny światowej. Ciekawe spojrzenie na życie zwykłych, szarych obywateli okupacyjnej Polski. Recenzja na blogu (KLIK)


Październik 2015 r.


W październiku nastąpiła natomiast tendencja zwyżkowa i przeczytałam cztery książki, co biorąc pod uwagę studia jest całkiem dobrym wynikiem. Taką też ilość zaplanowałam sobie pisząc Wam o moich planach czytelniczych na październik (KLIK), zmieniła się tylko jedna pozycja.  A oto i październikowi wybrańcy:

1. Małgorzata Gutowska- Adamczyk, Kalendarze (KLIK)
2. Allison Pataki, Sisi. Cesarzowa mimo woli (KLIK)
3. Mirosław Krzyszkowski, Bogdan Wasztyl, Pilecki. Śladami mojego taty (KLIK)
4. Jean Christophe- Brisard, Claude Quetel, Dzieci dyktatorów        ( KLIK)

Recenzje wszystkich październikowych tytułów znajdziecie na blogu. 

A jak tam u Was z czytaniem? Jesień sprzyja częstszym chwilom z książkami z kubkiem herbaty? Ja gdybym mogła, nie wychodziłabym spod kołdry ;)

20 komentarzy:

  1. Gratuluje wyniku,jesień i niby mam ochote czytac,ale nie mogę znaleźć na to wiecej czasu :/ najwyżej przemycie gdzieś pol godziny dziennie, pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyniku,a u mnie średnio bo cały czas jakies sprawdziany,przez ktore moj czas na ksiazki jest ograniczony :( Pozdrawiam,Julka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkradłabym Ci "Okupację od kuchni" i "Dzieci dyktatorów"

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! Ja bardzo chciałabym przeczytać "Dzieci dyktatorów" oraz "Pilecki. Śladami mojego ojca", ponieważ lubię taką tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytałabym tę książkę o Sisi oraz "Dzieci dyktatorów". Gratuluję czytelniczych wyników i życzę powodzenia w kolejnych dwóch miesiącach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Kalendarze" czytałam, a ,,Dzieci dyktatorów" mam zamiar:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja tak samo :) nie mogę oderwać się od książek w długie wieczory! Czytałam Twoje recenzje i gratuluję Ci wyników, a jakie plany na listopad? Bo jest tyle ciekawych zapowiedzi, że ja nie wiem, jak to wszystko ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników! U mnie październik wypadł słabo, ale to przez powrót na studia. Mam nadzieję, że w listopadzie będzie lepiej ;)
    I życzę tej setki obserwatorów!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Może więc w listopadzie będzie jeszcze więcej przeczytanych książek. Tak, czy inaczej, gratuluję wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zazdroszczę Ci książki o Pileckim :) I oczywiście gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku! Owszem, jesień sprawia, że często mam ochotę zaszyć się pod kocem z książką i kubkiem herbaty, jednak nie zawsze mogę sobie na to pozwolić, bo niestety brakuje mi czasu :(
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku!
    Mnie październik minął pracowicie i nie miałam czasu na czytanie, dlatego przeczytałam tylko jedną książkę :/
    Życzę Ci czytelniczego listopada!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyniku! A książki wspaniale się prezentują! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie październik wypadł całkiem dobrze na tle ostatnich miesięcy, więc jestem zadowolona. :) A Tobie gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  15. U miałaś udane dwa miesiące! Gratuluję!

    Pozdrawia i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje typy to "Kalendarze" i "Sisi"

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne pozycje :) Dużo przeczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką chęcią przeczytał bym Dynastię Tudorów:) oglądałem parę odcinków serialu;p
    Zapraszam do mnie:)
    Recenzjonistycznie
    No Longer Nightmare

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przeczytałabym "Okupację od kuchni" i "Kalendarze".

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę. Pozostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać kilka słów od Ciebie :)